Er is een nieuwe versie van 'Regenboogbloemen' uitgebracht. De akoestische versie is nu te beluisteren op alle streamingsdiensten.
"Het is 10 jaar geleden dat ik 'Regenboogbloemen' schreef en opnam in Friesland. Om dit te vieren is er een nieuwe (akoestische) versie uitgebracht! Opgenomen samen met mijn broer Richard. Deze versie stond ook op de bonus-cd van 'Gebroken Tijd', evenals de nieuwe opname van 'Loraine'."
Reactie plaatsen
Reacties